Överallt på jorden finns människor som vet att regnet alltid faller i tid och evighet...






Norge vart lyckat! En trevlig helg med roligt sällskap,vattenskidor och en hel del sol. Men fan så dyrt det var. Spenderade 400 kr  den första dagen, då gjorde jag inget ovanligt utan det var bara till mat,godis och jordgubbar , herregud, tur att jag inte bor i Norge,den saken är säker. Fint väder var det också ,vilket resulterade i att jag såg ut som en kräfta, som tur är har det lagt sig nu.

Efter att vi kom hem från Norge har jag hunnit med att jobba två nätter och Oskar har åkt till Italien.Själv är jag ledig tills på måndag så nu ska jag bara passa på att lata mig, ligga i sängen och läsa massa böcker som jag var och lånade på biblioteket idag.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: