hej igen !

Ojoj, jag måste nog erkänna att jag är världens sämsta "bloggare". Men nu har jag bestämt mig för att jag ska ge det ett försök till. Nu under sommaren har man ju lite roligare saker att skriva om. När man går i skolan blir det ganska tråkigt och enformigt.

Har gjort
  • fått sommarlov
  • börjat sommarjobba på seco, femskift.
  • köpt en systemkamera.
  • varit med Oskar och träffat vänner.
  • Vart i Karlstad och kollat vattenskidtävling
  • haft släktingar från Finland på besök
Ska göra
  • Åka till norge ;fira midsommar,bo hos oskars kompis christer,kolla vattenskidtävling
  • fortsätta jobba till den 15 Augusti
  • börja sista året på gymnasiet
  • åka till England med Oskar + några osäkra?
  • åka på en välbehövlig solsemester till La Manga med älskling,mamma och pappa.
  • bli frisk så att jag kan börja träna och spela fotboll.










Kommentarer
Postat av: madde

åh äntligen :)

2010-06-22 @ 13:06:44
Postat av: Linda

Härliga bilder! Nu längtar jag tillbaka till er! Kram

2010-07-04 @ 16:56:50
URL: http://lindaslantliga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: