jag vill inte...

...bli sjuk. Zacke var ju här i helgen och sjävklart hade han feber. Mamma har blivit sjuk och nu börjar jag känna mig hängig och har ont i huvudet. Jag vill verkligen inte bli sjuk igen.Jag är ju inget annat än sjuk. Hoppas jag slipper för jag ser ju fram emot att åka till Norge på torsdag, det ska ju bli skit kul ! Tur att jag är ledig imorgon också , då ska jag sova hela dagen.
 
Idag vaknade jag ganska tidigt. Gick till FH där jag och ivan låg ute i solen för att bättra på brännan. Men vi gav upp efter bara en timme. Vi tyckte det lät som en bättre ide att gå till oskars lägenhet för att laga mat. Emma kom hit lagom till maten också. Sen åkte jag,oskar,madde och johan till eskiln en stund och nu ligger jag här och ska snart hoppa ner i badet medans min underbara pojkvän lagar mat.


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: