Långa nätter

Vilat upp  mig, det har jag verkligen gjort. Vaknade klockan 13 och sen låg jag ute i solen i någon timme och läste bok. Pratat med min älskling har jag också gjort. Jag saknar honom redan, tur att han bara ska vara borta i lite mer än en vecka. En fis i rymden om man jämför med vårens usa-resa, det var ingen höjdare.


Jag och mamma tänkte baka idag så vi åkte till söderbärke för att handla, men när vi kommit halv vägs ångrade vi oss och tyckte det lät som en bättre idé att åka till Västerås för att hämta Zacke. Nu ligger han här i soffan och kollar på film och vi har nyss varit nere vid sjön och badat.











Kommentarer
Postat av: Maddiiieek

Riktigt fin blogg :)

2010-07-31 @ 12:41:04
URL: http://maddiiieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: