School

Nu har två dagar gått på den här veckan. Känns helt okej hitills men på fredag väntas ett matteprov på två kapitel och nu när jag kollade på det ena kapitlet så insåg jag att jag måste plugga så jäkla mycket mer. Matte är inte min starka sida. Jag önskar jag kunde vara en sån person som inte behöver plugga extra till matten för att klara av det och få ett helt okej betyg. Men jag vart ingen sån person och nu får jag borra ner huvudet i boken och kämpa på.

Imorgon blir det träning i Västerås , ute på Swedbank , hoppas det inte blir så kallt. Gillar inte att springa runt ute och frysa , jag är världens fryslort. Därför skulle jag vilja ha det som på bilderna från Italien. Jag saknar det sjukt mycket.







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: