allt möjligt.

Torsdag och jag är hemma från skolan. Fick jäkligt ont i magen igår kväll när jag kom hem från träningen , vet inte vad det beror på men jag har haft lite smått ont i magen hela veckan. Kunde knappt röra på mig under en liten stund men sen försvann det där värsta och sen hade jag bara normalt ont i magen igen.

Träningen som vi hade utomhus igår var faktiskt väldigt rolig , det var inte så kallt som jag trodde att det skulle vara och skönt var väl det.  Tvåmål är det roligaste jag vet !

Idag har jag sovit ut och sen var det bara att sätta igång med matten och jag får extra ont i magen av tanken att matteprovet är imorgon, svenska provet ska vara inlämnat på måndag, ekonomiprov på torsdag och veckan efter det så är det geografi. Jag orkar inte med sånt här.

Satt och kollade på lite gamla bilder , det här var några utav dem.


Ella,Jag och Sandra i spanien 2007

Anna,Emma och Anna

Jag och lilleZacke

Sandra,jag och Ella

Christopher,jag och Rasmus

Jag,Anna och Emma

Jag och Zacke

Ella och Jag i Spanien

Jag,Anna och Anna

Ella och Jag

Ella och Jag

Erik och jag

På elitlägret i Halmstad

Rasmus och jag påväg till Danmark

Falsterbo

Jag och Ivan påväg till Mora

Emma,Anna,Jag,Linda och Sandra

Saknar dig mormor !

Zacke


Jag,Rasmus och chrille

Sara,Jag och Alice i Växjö

Oskar och jag

Zacke

Jag och Sandra var ute på fiske

Jag,Lucas,Rasmus och Pappa för hundra år sedan.

Jag och Zacke på hockey

Ivan och Jag


Emma,Anna och jag

Tomas,jag och Pappa

Moster,Sandra,Linda,Jag och mamma.

Rasmus och jag

Ella,Jag och Sandra

Anna.

jag hos sjögrens

Mamma och jag

Oskar innan vi vart ihop.

Oskar och ante.

Oskar.

världens bästa dag. Oslagbar !

Oskar och Jag vid Gardasjön

Jag i Italy

Oskar och jag i Italien.

christopher,jag och casper

Jag och Oskar på jullovet.

älskling.

Oskar och jag.


Nu ska jag snart åka hem till Oskar och vänta på att han kommer hem från eskiln. Sen blir det matteplugg , fan så tråkigt.Men det måste göras.




Kommentarer
Postat av: Ella

Hahaha vill man ha sig ett gott skratt äre bara o titta på bilden på dig och rasmus från Spanien!

2010-01-14 @ 21:09:40
Postat av: ivan

snygga bilder :D haha

2010-01-16 @ 18:25:11
Postat av: twork

Hej, var med i min veckans blogg tävling! :)

http://twork.blogg.se/2010/january/veckans-blogg.html

2010-01-17 @ 16:50:49
URL: http://twork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: