22 December

Första dagen på lovet har varit bra. Jag och Oskar åkte till Västerås för att inhandla julklappar. Av Oskar fick jag The sims 3 till ps3, skitbra! Men det kommer nog ta ett tag innan jag lär mig allt. En julgran fixade vi också, en laglig sådan, för bara 99 kronor.

Just nu ligger jag i soffan och brevid mig sitter Ella som spelar the sims och Rasmus& Oskar spelar fifa. Jag och Ella är tydligen för dåliga för att få spela online.


Här öppnar Oskar sin julklapp. typ två veckor för tidigt.




Lätt värd 99 kronor, inte sant?



Pappa spelar angry birds och resten kollar på när rasmus spelar sitt nya spel som han fick i julklapp av Ella.


Imorgon åker Oskar hem till Gävle för att fira jul där. Själv ska jag fira jul här hemma med min familj,Zacke, Moster, Anders, Zackes farmor&farfar och hans farbror och hans tjej. På juldagen firas det hemma hos farmor och senare kommer Linda&sandra. På annandagen åker jag till Gävle och sen drar vi till Norge över nyår.

Adios




Kommentarer
Postat av: Linda

Längtar efter er! <3

2010-12-23 @ 09:48:13
URL: http://lindamariabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: