IDOL 2010

Igår var jag, Linda, Sandra och Moster i Globen på Idol. Det var helt underbart! Bra musik och rätt person som vann! Jay är så jäkla bra. En väldigt trevlig dag med världens bästa kusiner och världens bästa Moster!

Innan vi åkte till Stockholm så åkte jag och Linda förbi Media Markt för att köpa Oskars julklapp. Det blev ett ps3 + ett bilspel. Nu tänker ni säkert" Fan vad knäpp hon är som avslöjar vad han ska få?" Jag vet jag är knäpp och jag kunde inte låta bli att ge honom det nu. Det är ju så jäkla långt kvar till jul. Jag är hopplös, jag vill alltid att alla ska öppna klapparna jag köpt långt innan jul. Nästa år får jag nog köpa julklapparna på julafton istället, ända chansen att dom får öppna klapparna på rätt dag, för en gångskull. Men det tar vi nästa jul!


Juryn

Like a prayer. Aboslut bäst!

De andra idolerna.

Minnah kör vinnarlåten

När Jay vunnit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: