Matte C?

Jag började denna morgon med min första lektion i Matte C. Jag är inget matte-snille. Verkligen inte! Jag är fruktansvärt dålig, men vill endå klara av den här kursen.Men jag vet att jag kommer få kämpa och slita för att få ett G. Jag tänker åtminstone ge det en chans.

Jag har hoppat av lagidrotten. Eller ja, snart så har jag det. När rektorn godkänner min ansökan. Jag tror inte det ska vara några problem. Jag har ju varit sjuk/skadad under en längre period nu och har fan inte gjort någon nytta alls. Det känns bättre att ta bort det och kunnna fokusera mer på typ Matten, för där kan det behövas en hel del plugg.

Imorgon är det fredag, jag och ivan ska hitta på nått i lägenheten!

Pratade nyss med älskling som gjorde 3@11 och var väldigt nöjd över det. Jag blir så glad när han är glad. När han är ledsen blir jag ledsen och det suger. Jag föredrar att vara glad,men det är jag nog inte ensam om.


Take care

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är bara att fråga mej om du har nån fråga om matte c, man är ju lite av ett proffs på det :D haha (or not) lycka till med den kursen =) saknar dig !!

2010-08-19 @ 22:47:07
URL: http://lindamariabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: