Måndag och Arlanda

Igår  hade jag en skön och kort skoldag, efter det åkte jag till Västerås, hem till min moster för att träffa henne och leka med Zacke. Sandra kom också dit så vi bakade tills på torsdag,då Zacke fyller 3 år.

Runt niotiden åkte jag till Arlanda för att hämta Oskar. Givetvis körde jag fel inne på Arlanda så jag fick åka tillbaka till Arlandastad för att vända. Men jag kom fram till slut och fick pussas och kramas med oskar innan vi satte oss i bilen för att köra hem i mörkret. Kom hem runt 2 på natten så vi har varit lite smått trötta idag.

Efter att ha kommit hem från skolan idag så la vi oss i sängen för att sova en timme men vaknade upp efter typ 3,5, inte illa, så vi har inte hunnit göra något speciellt idag.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: