hopplöst

Jag hittade den boken jag letade efter, systrar i jeans. Den första boken av fyra(?).Egentligen hade jag velat haft den med engelsk text, men det fanns inte.Så det här får duga.

Idag testade jag även att springa, det gick några hundra meter. Nu ger jag upp.jag skiter i det här. Att för varje gång bara bli mer och mer besviken. Det känns hopplöst.

Nu tänkte jag även ta ut min ilska på några som  jag är så fruktansvärt arg på.Varje gång jag ser de här två  namnen på facebook eller om någon bara nämner deras namn.Det kokar i mig! Det är såna som ni som borde skjutas (okej kanske inte riktigt,men åtminste plågas lite smått). Jag har sån lust att "tjalla" på dom men det är inte riktigt upp till mig eftersom jag inte står de här personerna så nära. Hade fallet varit så, hade de ångrat vad de gjort, hundra gånger om.


 
På måndag kommer älskling hem, hurra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: