Det närmar sig...

måndag. Det tycker jag är bra! Vaknade klockan 12.30 idag. Skönt att sova ut ordentligt, bäst att man passar på när det är helg för imorgon börjar ju skolan. Då blir det inte mycket till sovmorgon. Men vad gör det, för jag kommer få vakna upp brevid oskar varenda morgon den här veckan.

Nu ska jag ta och åka till Söderbärke och handla för idag ska jag baka en chokladpaj, det godaste jag någonsin bakat. Ska ta med den till lägenheten imorgon så vi har något smarrigt när vi kommer hem på natten.


Ser fram emot att sätta mig i bilen nu när jag fått en riktigt bra skiva av systrarna Ivansson , tacktack!

Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Sv: härligt att höra! ^^

Jodå, det är tiptop med mig... om man bortser från vädret som gör att man inte vill ta ett steg utanför dörren -.-



Hur är vädret hos dig? :)

2010-08-22 @ 15:18:27
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: LadyUmbrella

Sv: härligt!! :)

Vad gör du då? ^^

2010-08-22 @ 22:14:15
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: