påsklov

Tjenixen !

Det var några dagar sen jag skrev och jag kan inte skylla på att jag har haft fullt upp , för det har jag inte. Men har hunnit med lite roliga saker än så länge på lovet. Har varit i Västerås och sovit hos kusinerna,dom har varit här,pluggat lite smått och självklart skypeat med min älskling en hel del.

Igår på påskafton så var vi i Västerås och Linda hade kommit på iden om att vi skulle testa det där som man har sett att några gjort på sista tiden. Blivit sminkade och fotade. Väldigt kul , speciellt med tanke på att det är helt gratis att bli sminkad och fotad , men det kostar att köpa bilderna. Själv gick jag dit och hade inte en tanke på att jag skulle köpa en enda bild , men det vart några endå. Man kände sig grymt töntig när man skulle stå och göra massa saker som fotografen sa , men kul var det.

Nu pratar jag med Oskar och sen blir det sovdags , natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: