Dålig uppdatering va ?

Här skrivs det inte ofta längre. Jag har hunnit blivit 18 år,fast det skrev jag ju i ett inlägg förra gången. Fick en hel del fina presenter och så hade vi kalas för mig och Rasmus som fyllt år så släkten kom hit. På lördagen vart jag sjuk och har varit sjuk hela veckan, så har inte varit i skolan på hela veckan, suger att vara borta nu när det börjar närma sig slutet, mycket att göra. Men jag tog mig i kragen och proppade i mig några alvedon och körde upp också , så nu har jag körkort , känns ju helt galet att lilla jag får köra runt helt själv i en bil nu.

Idag så åkte jag och mammsen till söderbärke för att jag skulle ta halsprov, som inte visade något , men jag hade nå bakterier i kroppen, mysigt. Det blev penicillin,kortison och en bättre hostmedicin. Så  nu jäklar äts det tabletter , för nu ska jag bli frisk!!!



inte nu på söndag, men nästa , så kommer min älskling hem och jag ska åka och hämta honom på flygplatsen, hoho , tror ni jag kommer skita i brallan eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: