chips,cola och choklad

Tröstäter är precis vad jag gör ! Jag saknar min älskling så jag vet inte vart jag ska ta vägen och så får jag inte spela the sims på Rasmus dator för att jag kan ha sönder den , jag är väl inge klumpig ? På Ellas dator vågar jag inte spela heller , sist råkade jag radera hennes hus& familj som hon kämpat med länge...

Istället så får jag väl hitta på nått annat kul tills Oskar kommer in.
Får skriva rent svenska läxan som ska vara klar till på fredag.
Var duktigt och gjorde klart den redan idag.


Imorgon blir det skola,körlektion och sen hem och plugga matte.



gulliga missar

pusselipyss

puss

Jag höll på att skita i brallan när han började jävlas med mig

Oskar och jag


här var jag inte glad , haha

saknad


Kommentarer
Postat av: Maggiebell

sv: åh, kan jag förstå.. :( man blir ju gladare än vanligt när någon man tycker om är borta och sen kommer tillbaka men det är ju jobbigt under tiden

2010-04-12 @ 23:01:02
URL: http://maggiebells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: