det var länge sen

Statistiken bara sjunker och sjunker.
Jag har helt enkelt inte orkat skriva något.
Men nu har jag tagit mig i kragen , för här kommer ett inlägg.
Skolan går bra , men det känns inte riktigt som om den har kommit igång på riktigt ännu.Alla säger ju att det andra året är det absolut jobbigaste , men det har jag inte kännt av än så länge.Jag ska kanske inte ska säga för mycket , kommer väl få äta upp detta lite senare. För det lär ju bli jobbigare och då kommer jag sitta här på bloggen och klaga över hur mycket vi har i skolan och hur trött jag är på allt.Men just nu är det toppen som det är!
Något som inte är speciellt toppen , det är mina benhinnor. Tror jag har lyckats dra på mig en benhinneinflammation , vilket är hur tråkigt som helst , kan inte springa vilket betyder såhär mycket fotboll , 000000 .
Ikväll blir det mys hos Oskar , han har varit borta hela helgen så det blir myspys.
Igår var jag i Stockholm hela dagen.Pappa och hans kompis skulle springa Lidingö-loppet. Så jag och Mamma följde med och tog bussen ner på stan.Fick med mig ett par skor och en kofta hem och en lagomt trött pappa.
Han är helt otrolig , efter att ha sprungit 3 mil så börja han prata om morgondagens träning , då kan man ju inte vara helt frisk , haha.
adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: