Baby you know that I miss you.

Hej !
Äntligen har jag fått fingrarna ur röven och lagt in bilderna på datan.Nu när jag ändå skriver om äckliga saker,så kan jag berätta att zacke inte skitit sen i söndags eller vad det var , gissa vilka som fick sota för det idag ? Jo jag och Sandra som fick byta blöjor tills dom tog slut , barn är väl härliga , men inte när dom skiter. Kanske lite onödig information , men nu vet ni det.
Här är lite bilder som har lagrats på mobilen.
2 spa
sant, så sant...
fek
Bowling
Fotbollsavslutning
Ja, Oskar ,efter förra bowling bilden tänkte du nog
" Yees hon glömde skriva att jag åkte på torsk" , men nej det glömde jag inte.
Han åkte på torsk mot mig , HAHA !
My macho man.
Vi åkte på bio, tvingade med oss dessa karlar på Fame ,
till och med jag tyckte den var dålig, undra vad de tyckte...
Västerås
Zacke
Jag och Zacke påväg till fagge för att kolla hockey (läs äta godis)
Jag,Sandra och Zacke bakar tigerkaka
Zacke ville bara provsmaka hela tiden
och vispa
Sen när han inte fick någon mer sked för att provsmaka ,
så försökte han lösa det på andra vis.
Zacke för länge sen , men en mycket söt bild.
Nu ska jag ta och fortsätta se på greys ,
har sätt de 6 första avsnitten nu.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: