trött...

Hejhopp , nu sitter jag här och är helt slut i benen.
Har sprungit en hel jäkla mil och jag är så stolt för det händer inte varje dag.
Verkligen inte varje dag.Men jag måste börja springa oftare.
Min kondis är inte på topp just nu , men den ska bli !

Igår hade jag en jättetrevlig kväll tillsammans med Anna,Anna och Emma.
Vi var hos Oskar och såg på film och käkade godis och hallonpaj.
Emma drog hem ganska tidigt och sen kom Markus förbi för att se på film.
Det var en väldigt bra film vi såg.

Sen gick jag,Anna och Anna och la oss och sov ,
men inte förens klockan halv 6 på morgonen.
Det var länge sen jag var uppe så sent.



PÅ SÖNDAG FÅR JAG TRÄFFA MIN ÄLSKLING !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: