snart fredag

Hejhej , ännu en skoldag avklarad.
Under torsdagen har jag bara Ekonomi-ämnen och matte.
Inte så kul om man är trött och inte orkar tänka.

Jag var ganska trött idag.
Var uppe ganska sent för att prata med Oskar.
Tidsskillnad är verkligen kasst.

Det känns verkligen i kroppen att jag har gjort mina första träningspass på länge.Jag har tärningsvärk i hela ryggen och magen.Lite kan nog ha kommit ifrån aerobicsen och en hel del från fotbollen igår.

Idag snöade det ganska rejält , sådär att man såg det och frös om huvudet när man gick ut.
Underbart , jag älskar snö , iallafall de första veckorna , sen tröttnar jag när det blir för blött och slaskigt.



Jag vill ha jul och lördag den 14 november !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: