Futsal

Igår var det DM i Futsal. Inomhus fotboll för de som är mindre insatta.

Gideonsbergs IF -Aros SK 10-0
Sala FF- Gideonsbergs IF 2-1
Gideonsbergs IF- IK Franke 1-0

Vi gick alltså vidare som bästa 2:a och imorgon har vi semifinal mot rytterna.
Det blir spännande.

Det var ett tag sen jag skrev.Jag har haft fullt upp.Det vanliga , varit med Oskar,gått i skolan , tränat fotboll, pluggat, matat mina fiskar på facebook (jag har blivit beroende), malt igenom första Harry Potter boken på tre dagar och nu ska jag börja på den andra och det betyder att jag kommer vara så gott som okontaktbar.

Imorse vaknade jag av att väckarklockan ringde klockan 9. Då skulle Oskar gå upp , vi skjutsade in honom till Fagersta där han tog tåget hem till Gävle. Sen läste jag bok i nån/några timmar, sen hjälpte jag mamma att baka lussebullar och pepparkakor. Mamma har redan julpyntat hela huset och när man är inomhus har man iallafall en fin julkänsla , ända tills man kollar ut genom fönstret och ser hur grön och lerig gräsmatan är. Dyngsur av allt regn.Nej nu tycker jag att snön får komma, det här suger.



Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: