aerobics

Idag har jag haft mitt första träningspass på väldigt länge.
Äntligen börjar jag känna mig lite frisk.
Det vart ett aerobics pass i skolan , sånt är verkligen kul.
Men nu vill jag bara spela fotboll.

Slutade klockan halv 11 och sen har jag bara försökt plugga engelska.
Men nu är det slut pluggat för nu kan jag inte koncentrera mig.



Ever wonder how long it takes to change your life?
What measure of time is enough to be life-altering?
Is it four years, like high school? One year?
An eight-week walking tour?
Can your life change in a month, or a week, or a single day?
We're always in a hurry to grow up, to go places,
to get ahead... but when you're young, one hour can change everything.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: