090525

Igår åkte vi hem ifrån Älvkarleby.Jag åkte direkt rill Västerås för att träna , så vart en ganska lång bilresa.Efter träningen så åkte jag hem till Oskar.Jag,han och Johan lagade tacopaj , eller ja det var väl faktiskt jag som gjorde det mesta,för engångskull. Det vart bra så nu blir det tacopaj varje söndag.För det är det enda jag kan laga. Imorse så gick vi till skolan , dagen gick ganska fort och nu sitter jag hemma och ska snart gå ner och äta lite mat,sen sova och efter det måste jag plugga till histora provet som är imorgon. Har precis beställt en resa ner till Italien också , så nu kommer jag båder ner och hem.Ska bli jäkligt mysigt , det ser jag fram emot !
Nu har jag även lagt in bilderna ifrån i helgen.Har inte varit hemma sen i torsdags , första gången idag.

En helg i Älvkarleby kan se ut såhär:





















PUSS

Kommentarer
Postat av: SBF - Svenska Blogg Förbundet

Den här bloggen ser inte bra ut! uppdatera mer tack. Men bra och kul, att du har börjat skriva hela namnet och inte bara en bokstav som förut...

2009-05-27 @ 23:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: