090528

Hello  ! gårdagen startade med att jag och Ella drog ut til Eskiln.Alla som har fotboll&innebandy  på lagidrotten skulle springa.Jag gick för jag kände mig lite krasslig och ville vara  pigg till matchen.
Gick tillbaka hem till Oskar där jag duschade och fick lite mat.Sen gick vi till skolan och hade två lektioner , en helt okej skoldag.

Runt fyra tiden var det dags att ge sig iväg på match.Munktorp denna gång.Vi kom dit och det blåste som fan , nästan så att man blåste bort.Denna match vann vi , med 1-6 , inte helt fel.Efter matchen så åkte jag och Oskar hem till honom och käkade lite,såg på film och sen var det läggdags.

Imorse när jag vakna kände jag mig lika krasslig, som när jag vaknade i onsdags.Ont i halsen och snuvig så jag bestämde mig för att stanna hemma idag , måste vara frisk tills söndag,måndag och tisdag , då det står en hel del fotboll på schemat.Två matcher och en tips elit träning.Jag hatar min hals och skulle gärna byta ut den om det gick.


Imorgon blir det mys.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: