090523

Grattis till my monkeyboy idag , som fyller 17 hela år.Puss på honom !

I torsdags så tog jag tåget till Gävle.Vart nå fel på tåget så var tvungen att byta tåg , men det gick fint och vart bara fem minuter försenad.Oskar och hans pappa hämtade mig på stationen och vi åkte hem till dom.Grillade och käkade god mat.Vi tjuvtränade även på lite kubb inför lördagens (alltså idag )stora kubbtunering.Kollade på filmen 21 som handlade om något kortspel.Den var helt okej , men den kunde ha varit bättre , helt klart.Gick och la oss rätt tidigt för vi var väldigt trötta

fredagen så klev vi upp ur sängen väldigt tidigt för jag skulle ut och springa en sväng.Oskar cyklade brevid mig eftersom han fortfarande är sjuk.Senare på kvällen så spelade vi lite mera kubb.Först jag och oskar mot varandra där han vann med  2-1 i matcher och sen så vann jag och Alva mot oskar.Under kvällen så gjorde oskar slut med mig en gång för att jag utklassade honom i en match , men det tog han tillbaka efter några minuter.En sämre förlorare har jag aldrig sett alltså !Kvällen avslutade med en film och sen gick vi och sov.

Idag Lördag så har skar fyllt år så imorse kom hans familj in med tårta och massa paket.Efter att vi vaknat till så tog vi bussen in till Gävle för att käka på donken och shoppa lite.Jag hade inte speciellt mycket pengar så jag fick inget köpt men det fick oskar.Vi gick efter ån (eller vad det nu var , vatten iallafall) och hade det mysigt och sen tog vi bussen hem där kalaset var i full gång.Den omtalade kubbtunering i Älvkarleby började och oskar och jag som var så kaxiga började att kasta en utav våra kubbar som vi skulle ha ner , bakom kungen så vi åkte alltså ut först.Inte bra ! Men vi lever.
Har precis spelat biljard mot Alva och jag fick stryk så då var det Oskars tur att möta Alva.

Nu ska jag faktiskt hoppa in i duschen och sen vet jag inte vad som händer , kanske blir det någon film.


PUSS och grattis till Oskar ännu engång ! 

har en hel del bilder som kommer in sen !

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min tävling du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: