090518

hejhej !

Det gick lite segt med de där bilderna.Men jag ka lägga upp de när jag åker hem , imorgon typ.Just nu sitter jag hemma hos Oskar i hans soffa och lyssnar på Fairytale med Alexander Rybak , måste passa på att lyssna på den så länge han sitter på toa.Jag tycker iallfall att den låten är skitbra.

Idag har jag varit i skolan och det var en helt okej dag , en jäkligt bra om jag ska vara ärlig.Slutade efter lunch , det är ju inte helt fel.Bara två skoldagar kvar den här veckan alltså och sen så blir det långhelg och min älskling fyller år.

I sommar ska Oskar åka till Italien och då ska jag åka ner och hälsa på.Flyga själv, fasiken så läskigt.Är hur flygrädd som helst men vad gör man inte för att få vara med orreborre.Så igår så beställde jag en hemresa ifrån Italien men jag har inte beställt någon dit resa ännu eftersom att jasg inte vet när jag ska åka ner och hur länge jag ska vara där.

Nu ska vi spela lite tvspel och käka morötter,gurka och dipp.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: