090516

Hej !  

Det går några dagar emellan inläggen nufötiden , jag har fullt upp och glömmer av att skriva.Men jag ska bättra mig,promise..Jag är snart helt frisk och hoppas på att jag ska kunna börja träna den här veckan.2 dagar kvar av pencelinet bara.

Igår så kom Linda,Sandra,Moster och Zacke hit.Vi åkte till Smedjebacken för att käka på sibylla.Vi har även lärt zacke säga lite roliga(fula ord) saker nu också , eller mamma och moster tycker inte att de är särskilt roliga men det tycker jag och sandra iallfall.På kvällen så åkte jag och Sandra in till Oskar där han och Martin var.Vi gick till Servus och sen hem till Oskar igen där vi började spela lite tv spel men det var inge kul så vi kollade på en halv film istället.Sen åkte jag och Sandra hem för att sova.

Gick upp tidigt imorse.Väcktes utav att Zacke kröp på en och sa "runki balle".Klev upp och klädde på oss för att sen åka och hämta upp Oskar och sen fortsätta till Västerås  för att shoppa lite.Käkade på Vivaldi gjorde vi också och efterätten fick bli munkar ifrån Munk&Muffin.En present till Oskar köpte jag också , han var tvungen att öppna den direkt (även fast han fyller nästa lördag) för att se om tröjan passade och det gjorde  den.Tur det! Följde med Oskar hem och sen åkte vi ut till Eskiln.Det var skit kallt och jag åkte hem efter någon timme.Precis käkat god mat och nu kollar jag på Eurovision song contest.Måste ju säga att svenskan är otroligt duktig på att sjunga.Ska bli spännande att se vem som vinner , är ju några bidrag som är väldigt bra.Tjejen ifrån Island och hon ifrån Rumänien är nog de jag har gillat mest hitills och självklart svenskan då.


Om jag hade orkat gå ut till bilen och hämta kameran och gå upp och lägga in dom  på datan så hade jag lagt upp några bilder ifrån igår och idag  men jag orkar helt enkelt inte.Men när jag gör det så lägger jag upp dom.


 

To the world you may be one person,
but to one person you may be the world
För mig är du världen <3



 



PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: