090508

Hejhej !

Igår morse när jag vakna så vaknade jag upp med lite feber.Jag som skulle  gå till skolan och göra nationella för att sen åka till Uppsala och  vara med på tipselit träning.Men jag kände att det kanske vore lite dumt att träna med feber så jag bestämde mig för att stanna hemma ifrån träningen.Provet gjorde jag inte heller.
Senare igår så hörde jag  att den där träningen hade blivit inställd pga av att för många var sjuka.Där hade jag väl en jäkla tur måste jag säga , jag missade den alltså inte.

När jag kom hem så hade jag så jäkla ont i halsen att jag inte kunde svälja och febern ville inte sjunka fast jag käka alvedon  så jag och mammsen åkte till sjukhuset i Ludvika.Doktorn var ganska säker på att jag hade halsfluss men sen när proverna var klara så visade det sig att han hade helt fel , ingen halsfluss och inge körtelfeber , turtur!!

Åkte hem ich la mig med över 39 graders feber och nu ligger jag här och har precis sovit klart.Febern har nog minskat rejält nu skulle jag tro , hoppas det iallfall.Det är ju helg , vem vill vara sjuk då ?
 Inte jag iallafall !!



PUSS



Kommentarer
Postat av: linda

Nu får du ju komma igång med bloggningen igen :D Har ju inget kul att läsa nuförtiden :D puss pårej gullegris

2009-05-11 @ 22:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: