090321

Hej , inatt var det sent.Satt uppe vid datan ganska sent och sen så sov Ella hos Rasmus så vi satt väl uppe å prata ett tag och sen var klockan halv 4 när jag gick och la mig.
Sov till klockan 12 och sen så drog jag på mig löparskorna och sprang en liten sväng och sen rehabövningarna.Kändes tungt att springa men endå så skönt efteråt.Måste verkligen komma igång nu !

Satt och kollade igenom några utav alla mina tusentalsbilder som jag har på den här datan och så tänkte jag att jag skulle lägga in några utav dem


Emma och Anna i Mora 2007

Ella och jag i Spanien 2007

Jag och Sandra på Elitlägret Halmstad 2007

Jag och Lotta Schelin i Halmstad

Jag och Ivan på väg till Mora 2007

Jag och Zacke på väg till Göteborg 2008

Rasmus och Jag i Falsterbo 2008

Jag på väg till Danmark 2008

Ivan och Jag 2008

Kusin och jag 2008

Sandra,Jag och Linda 2007

Jag spelar fotboll 2008

Jag och Erik 2009

Emma och Jag 2009


Nu ska jag ta och se på gossip girl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: