090331

Hej , skoldagen var väl inte den roligaste.Hade tre lektioner och på två utav dom så hade jag prov.Spanskan gick väl helt okej men företagsekonomin gick nog åt skogen , jag är så glad övet att jag inte valt att gå ekonomi i 2:an , jag är helt värdelös!
Efter skolan kom mamma och hämta mig och då åkte jag hem och sov en liten stund.Vart ganska sent igår , trot jag somna nångong runt halv 3 , så det var en välbehövlig sömn.Åkte in till Fagersta där vi hämta upp Ella och sen fortsatte vi mot västerås

Nu sitter jag här och ska käka en macka och massa frukt , tänkte vara lite nyttig och idag ska jag faktiskt gå och lägga mig i tid.Imorgon har vi bara lagidrott så jag slutar halv 12 , underbart !


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: