090330

Halv 7 väcktes jag av att min mobil ringde , trodde först att det var väckarklockan men sen så såg jag att det var någon utan nummer som ringde och då vart jag väldigt glad.Känns hel skumt att jag ska gå upp och gå till skolan när han precis ska gå och sova.Iallafall en helt okej väckning , en bra start på morgonen.Nu går jag upp, kan ju lika gärna sminka mig och hålla på nu när jag endå är uppe  och lite varning för internskämt , så sitt inte å tänk för mycket på den där lite konstiga understrukningen.

Ha en trevlig dag och godnatt till vissa.





Sommar,sommar,sommar,sommar,sommar , ja ge mig sommar !

Kommentarer
Postat av: ullis!

sommmmmmar :):):):):)

2009-03-30 @ 07:46:20
Postat av: Anonym

haha . <3

2009-03-30 @ 14:03:36
Postat av: Anonym

hi what´s up? it´s long time since we have spoken last time.

i hope you were find. when you came to spain remeber call me bayyyy kiss from spain

2009-03-31 @ 19:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: