090329

Hej , imorse så hoppade jag upp ur sängen runt halv 11 , käkade och packade iordning matchkläder och sånt.Åkte in till Fagersta där vi vart upphämtade av Ellas familj.Sen var det dags för match mot Hedemora.Den slutade 2-2 , vi ledde med 2-1 och sen fick dom straffspark och så gjorde dom mål.Enligt mig så var vi faktiskt värda en vinst , men så vart det icke.Jag spelade kanske 70-80 minuter , kändes bra med sträckingen , tack och lov ! Underbart att spela igen.
Efter matchen vart det donken och sen hem , har bara tagit det lugnt , pluggat lite spanska och det ska jag väl fortsätta med nu.Sista skolveckan innan lovet , två prov på tisdag och sen hoppas jag att det blir lite slappt de sista dagarna.Det här är första gången jag vill att lovet ska vara över innan jag ens har fått det.För sista dagen på lovet ryker tandställningen och sen några dagar senare kommer Oskar hem, så jag hoppas att lovet går fort.


Linda,Sandra och jag




Tessan,Jag,Sandra och Linda

Såpa,diskmedel , ja något halt.Hon tog nästan en straff. Puss snirp.

Hedemora och jag


Puss

Kommentarer
Postat av: linda

mkt bra spelat idag M :D

hahah men vafan gör jag på bilden från planen? ser ju ut som att jag skiter på mej haha :D

2009-03-29 @ 21:48:02
URL: http://lindabrannstrom.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: