090328

Tjena ! gårdagen var lugn , skoldagen gick fort och avslutades med fotboll.Kände av sträckningen lite så tänkte att det var bäst att vila så jag är bra tills matchen som är imorgon.På kvällen så tog jag bara det lugnt här hemma.Rasmus och Ella var hemma , vi kollade på Let's dance , magnus vann ju , jag och Ella höll på Laila.Hon är ju en helt klart bättre dansare , men magnus , vilken skön typ alltså ! Sen så satt jag vid datan och skypeade lite.När klockan var runt 1 tiden så gick jag,Mamma,Ella och Rasmus ner och spela lite familje geni.Rasmus pissade på oss ganska rejält, menmen.

Nu sitter jag här i mitt rum och har precis varit i Smedjebacken med mamma , vi käkade på sibylla.Så nu är jag proppmätt.Kvällen blir lugn , ska kolla på Robinson och käka lite god mat  och självklart tagga inför matchen imorgon.







Puss

Kommentarer
Postat av: linda

shit vilken snygg jacka? :D är den ny?

2009-03-28 @ 18:20:07
URL: http://lindabrannstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

wow

2009-03-30 @ 10:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: