090327

Hejhej !
Träningen gick bra igår och på söndagen blir det första träningsmatchen för min del.Ska bli väldigt roligt och jag längtar redan.Hedemora blir motståndet och vi ska spela på swedbank.Kanske låter lite töntigt men innan den här säsongen började så sa jag att det var min dröm att få spela på swedbank , så det ska bli kul , haha.Nu måste jag skaffa några nya drömmar.

Kom hem runt 10 tiden igår , käkade och badade , sen så gick jag och la mig i en timme och ställde klockan på lite innan 12 på kvällen/natten för att sen logga in på skype och prata lite med Oskar.Sen somnade jag som en stock.Jag vaknade inte utav klockan heller.Det har blivit något fel på mig , jag vaknar inte utav väckarklockan längre , det kanske beror på att jag sover alldeles för lite på nätterna , jag måste skärpa mig , jag ska ge det ett försök iallafall.
Imorse så var jag hos en zonterapuet , det var väldigt skönt och jag höll på att somna , sen gick jag till skolan och så var första lektionen inställd så nu sitter vi i biblioteket och väntar på att svenskan ska börja nu klockan 12.


Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: