090325

Hej ! det vart en lång dag i Västerås idag , tack vare Rasmus!
Imorse började jag dagen med att försova mig.Klädde på mig och packade på 10 minuter sen var jag i bilen så jag hann faktiskt till skolan.Skulle till skoldoktorn , missade min sovmorgon , kändes ju lite ovärt att åka dit för att prata i typ 5 minuter eller något sånt.Fick iallfall veta röntgensvaret och det var väl inte speciellt positivt , hade blivit mycket sneare och nu så ska jag få åka till ortopeden i Falun.Inte alls kul.

Efter en ganska lång dag i skolan så tog jag tåget till Västerås för att åka till en sjukgymnast , fick inte göra några övningar utan bara prata lite om hur jag ska göra i fortsättningen , det kändes ganska ovärt att åka ner tidigare till Västerås för det.Fast åkte ju hem till moster och dom sen , så det var värt det endå! Klockan halv 8 började träningen i plåthallen , funkade faktiskt helt okej med sträckningen , hade inge ont alls.Toppen ! hoppas det kan fortsätta såhär nu då.Märktes dock att man inte rört en boll på några veckor , men det blir väl bättre efter ett par gånger , får jag hoppas.Efter träningen så skulle Rasmus hämta mig och Ella och sen skulle vi åka hem till oss.Men vi satt där och väntade ett bra tag eller i 40 minuter för att Rasmus hade tappat bort bilnyckeln så vi ringde till Pappa som började åka hemifrån för att hämta oss i Västerås men  efter ett tag så hittade Rasmus på nyckeln och då fick han hämta oss hemma hos Moster , vi åkte dit för att bada , så vi inte skulle bli sjuka.Drog förbi donken och sen hem.Nu sitter jag här och skypear med Oskar , ska snart vinna i lite röjj!



Kommentarer
Postat av: Anonym

fast du vann ju faktiskt inte gumman ..

2009-03-25 @ 02:51:18
Postat av: Anonym

saknar dig<3

2009-03-25 @ 02:52:28
Postat av: moster

Fint hårband gull unge.

Älskar dig



Kram moster

2009-03-25 @ 21:04:32
Postat av: moster

Fint hårband gull unge.

Älskar dig moster.



2009-03-25 @ 21:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: