090323

23 Mars  och jag trodde faktiskt att våren var på väg hit , men icke , istället fick vi snö och några minus grader.Inte kul , jag som hade börjat tagga inför våren och allra mest vårkläderna.Men de ser ut som de får hänga kvar i garderoben ett litet tag till ,väldigt tråkigt.

Skoldagen var slapp och sista lektionen var inställd så vi slutade redan halv 2.Tog tåget till Västerås.Moster och världens sötaste Zacke kom och hämta mig på tågstationen , sen åkte vi till Zackes farmor och farfar i sura där vi lämna av honom för att sen åka tillbaka till västerås där vi skulle hjälpa Linda & Jimmy som inte fick ingång bilen.Efter några försök så gav vi upp och åkte hem och kasta i oss lite mackor innan träning.Första riktiga träningen på några veckor och fan det var ingen mjukstart om jag säger så , det var det jobbigaste jag varit med om ! Mina ben skakade och det gör dom fortfarande fast det har gått  lite mer än 2,5 h sen träningen slutade.Men jag är hel nöjd iallfall , känns underbart att börja träna , hoppas bara det går bra att börja spela fotboll nu också.


Idag när jag var i Västerås så hitta jag på min locktång igen.Jag är så otroligt klantig , mamma som köpte en ny förra veckan.Som tur är så är de olika storlekar så båda ska nog kunna komma till användning.Nu ska jag fortsätta se på tv och sen plugga lite spanska.



/ Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: