090322

Hej ! Jag har på något konstigt vis lyckats vända lite smått på dygnet den här helgen.I fredags gick jag och la mig halv 4 och inatt  släckte jag lampan lite över 5 på morgonen.Satt först vid datan till lite innan fyra sen så satt jag och Mamma bara å prata till klockan fem , låter lite ovanligt  kanske , men så är vi !
Klev ur sängen gjorde jag nog runt ett tiden , sen var jag tvungen att städa mitt rum som redan såg föräkligt ut.När jag hade städat så kröp jag ner i sängen igen för att kolla på gossip girl.Jag bara älskar Greys Anatomy och Gossip girl , det är vad jag har gjort de här senaste dagarn! Nu ska jag plugga lite spanska , har inte fått mycket gjort idag alltså.




/ Mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: