090319

Andra skoldagen den här veckan.Gick upp tidigt imorse , men kvart över 6 så fick jag ett super gulligt godmorgon sms , då kan man ju inte låta bli att vara glad fastän det är jättetidigt på morgonen.En bra start på morgonen alltså , sen så var det en jobbig skoldag man skulle klara av, en torsdag som avslutas med naturkunskap och matte , långt ifrån kul.Men den är avklarad och nu sitter jag här på mitt rum , har precis badat.Jag och mamma var faktiskt ute på en löprunda för ett tag sen , kändes helt underbart att kunna springa , har inte tränat alls på någon vecka pågrund av sjukdom och innan det var det sträckningen , men nu är jag på gång, får jag hoppas.Rehabövningar vart det också.


Köpte den här supergoda glassen idag.
Känns som att våren är på gång , den är så välkommen så !




Rehab.


  / Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: