090318

Det känns otroligt bra att skriva rubriken till inläggen just nu , för då vet jag att dagarna går.

Det känns som att jag har så mycket att längta till just nu.Jag blir helt galen av att vänta.Den 14 april tar jag bort min tandställning ,det är väl den dagen jag har väntat på enda sen första dagen jag fick tandställningen och det var ju för ungefär 2 år sen.Nu är det verkligen inte lång tid kvar och jag vet inte vad jag ska ta mig till ,jag bara längtar,längtar och längtar.Jag längtar också till den 21 april , då jag fyller 17 år och så får jag träffa Oskar som jag då inte har träffat på ca fem veckor.Sommaren vill jag också ha här&nu.Men det är också lite kul med att man längtar efter något ,för man blir så otroligt glad när den dagen som man längtat till väl kommer.Så den 14 och 21 april kan ni räkna med att jag är överlycklig och ler (utan tandställning)som aldrig förr.

Nu ligger jag här på soffan och har försökt börja med samhällskunskapen.Vi skall analysera varsin valfri samhällsfråga. Idag är första dagen som jag har börjat med det och det känns ju skit jobbigt innan man kommit igång men jag tror faktiskt att jag har lyckats fått till en bra början nu , hoppas det !

Imorgon blir det att gå till skolan.Jag känner mig lite bättre idag.Ska bli skönt faktiskt , det är inte speciellt kul att ligga hemma på soffan hela dagen  och känna att man inte har gjort någon nytta alls.Idag så ska jag faktiskt ta och städa mitt rum , det ser ut som om en bomb har slagit ned.Det set förjävligt ut.Det ligger böcker/papper på nästan hela golvet,godispapper överallt och till och med tallrikar och glas i sängen.Låter väldigt mysigt va ?
Så nu har mamma tvingat mig att städa annars skulle hon inte låta mig åka till Uppsala på fredag då jag ska kolla på Eriks bandy SM-final.


Trysil







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: