090317

Tiden går inte fort alltså och den går ju absolut inte fortare när man får ligga på soffan och kolla på tv hela dagen.Stannade hemma ifrån skolan idag ,känner mig inte alls pigg.Ställde klockan på 10 , så en liten sovmorgon vart det allt.Sen så har jag bara badat,käkat frukost,pluggat engelska/historia (som jag är klar med hehe).
Nu kollar/lyssnar jag på M is for music och väntar  på att Mamma ska komma hem och göra lite mat , när man är sjuk så tycker jag att man har allt rätt till att ligga på soffan , slappa  och bara vänta på mat , undra om mamma också tycker det ,skulle inte tro det.

En ny header som ni kanske ser , made by Oskar.Visst är den fin ?






Keep your feet on the ground and not your head in the sky.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: