090316

Hej ! imorse så vakna jag och hade jäkligt ont i halsen och hosta , inte så kul.Gick in och väckte Ella , det första hon sa var att hon skulle vara hemma idag för hon hade feber och var sjuk.Rasmus skjutsade in mig till skolan och Ella till Norberg.Anna sjögren var också sjuk och inte i skolan ,Ullis var förkyld och jag med , verkar vara nån förkylning som har dragit igång , trist.Skolan gick väl lite segt , vi fick sluta tidigare så slutade runt halv 2.När jag väntade så städade jag mitt skåp och oj så fint det vart , det var på tiden.Nu ligger jag här i soffan helt nybadad , har fixat mina ickemysiga fotbollsfötter(ni som spelar fotboll vet nog vad jag menar )  och gjort håret ogrönt.Jag ligger här i soffan men en jäkla massa böcker , det är historia/engelska,samhäll och natur , inte alls kul men  något ska  jag väll ta och börja med iallfall sen tänker jag nog faktiskt bara ta det lugnt resten av dagen, vänta på att det ska plinga till på skype kanske.







 /   M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: