090316

Hej !

Jag är sjuk , ont i halsen,hosta och så tror jag att jag har feber också. Varför ska alltid jag ha sån jäkla otur när det gäller förkylningar och skador ? Det här suger !
Man skulle ju kunna tro att jag har pluggat jättemycket efter att ha sett den bilden som jag la upp i förra inlägget , men jag lyckades somna på soffan i typ två timmar.Jag har inte ens öppnat böckerna och jag har lite ångest över det.Bara legat på soffan,käkat mat och kollat på tv.Men eftersom jag inte är frisk så kanske jag stannar hemma imorgon och då lär jag ju ha tid för att plugga.Nu ska jag käka lite fler munkar och dricka cola !







Kommentarer
Postat av: ullis

:(:( me 2... fin design! :)

2009-03-17 @ 08:07:14
Postat av: freja

fett synd som " håller med till 100% " haha!

2009-03-17 @ 13:16:22
URL: http://dinfreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: