090315

Inatt vart det sent , somnade runt 5 tiden.Photoshop gick åt pipsvängen och jag tror inte ens att jag tänker försöka nå mera.Imorse så sov jag ut ordentligt , vaknade någon gång runt ett och sen så loggade jag in på msn och pratade lite med O.Känns konstigt att sitta och prata med honom när han är på andra sidan jorden(om det nu ligger på andra sidan jorden) , ganska fränt om man tänker efter.Min morgon började alltså väldigt bra , prat med O,frukost och skvaller tidningar.

Sen ska jag ta och hoppa ner i badet och ikväll blir det kanske att se på I taket lyser stjärnorna.Har läst den boken , är den som boken så kommer jag gå ifrån bion gråtandes.Väldigt sorglig har jag för mig.
Just nu sitter jag och smsar med Ella som är påväg till match , jag är så jäkla förbannad över att jag inte kan spela.Men jag ska snart traska ner och göra mina rehabövningar , skitkul !






/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: