090314

Hej igen , en lite seg uppdatering från gårdagen och idag.Bättre sent än aldrig.
Igår så följde Oskar med mig hem efter skolan , vi tog det lugnt  och sen så sov han kvar.Imorse så var det skolan , inte allt för roligt , men dagen gick ganska fort endå sen så följde jag med Oskar hem efter skolan för att säga hejdå innan han åker iväg till usa för att vara där i 5 veckor.Mammsen kom och hämta mig , med sig hade hon världens sötaste Zacke , vi åkte hem och när jag väl kommit hem så skrev oskar att han och hans familj skulle ut och äta och om jag ville följa med , jag följde med , väldigt trevligt och väldigt god mat sen så åkte vi hem till oskar och där har jag varit resten utav kvällen , kom hem för nån timme sen.En väldigt trevlig dag , något mindre trevligt är att jag inte kommer träffa oskar på fem jäkla veckor , menmen.

Idag så är det exakt 1 månad kvar tills jag tar bort min tandställning och fy satan vad skönt det ska bli , om ni inte har haft tandställning så tror jag inte ni kan förstå hur underbart det kommer bli.







PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: