090314

Lördag och imorse så vaknade jag  först runt åtta tiden och sen så somnade jag om till 12 , väldigt skönt och behövligt.Jag och mammasen kom på att vi ville åka till donken i Ludvika för zacke älskar donken .Så vi åkte dit och käka lite mat,glass och sen så åkte vi hem igen.Nu ligger jag här i soffan och lyssnar på bra musik och tröst äter  , marabou AMIGO och dricker cola , gott !

Ikväll blir det melodifestivalen , finalen och det kommer ju självklart bli spännande.Jag skulle faktiskt vilja säga att om den där jäkla Caroline af ugglas vinner så ska jag aldrig mera kolla på melodifestivalen men eftersom hon verkar vara favorit tippad så vågar jag inte säga det .Det vore ju väldigt tråkigt om jag aldrig mer skulle få kolla på melodifestivalen.Vi ska snart åka till Farfar och ladda upp med lite bubbelpool och sen blir det hem för att sitta fastklistrad framför tvn.Ivan och Emma ska kanske hänga med om det har skjuts ut å hem , hoppas på det !





/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: