090312

Hej ! Det har varit väldigt lite bloggande men väldigt mycket Oskar de senaste dagarna , har helt enkelt glömt av att skriva , men här kommer det ett inlägg.Just nu har jag hål  och sitter hemma hos Oskar  medans han duschar.Idag har jag haft datakunskap och sen idrott .På idrotten var det massage , väldigt skönt.Har bara två lektioner till , två riktigt jobbiga jäklar , matte och naturkunskap , de allra trökigaste.

Igår så gick jag i skolan , sen tog jag tåget till Västerås för att jag och Sandra skulle stå i cafeterian på växhuset.I typ 3 timmar , hur tråkigt som helst men med trevligt sällskap så funkar allt.Vi körde hänga gubbe några gånger , var inte så värst mycket folk , så tiden gick inte allt för sakta endå.sen gick jag förbi donken påvägen ner till tågstationen , tog tåget till Fagersta där Oskar mötte upp mig och jag följde med honom hem , stannade till mammsen sluta jobbet runt 11.Sen så åkte jag och mamma hem å käka lite godis och  tog det lugnt , sen var det dags att sova , det var precis vad jag gjorde igår

Ha en trevlig dag !


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: