090308

Hej ! Kom precis hem ifrån Fagersta.Ligger i sängen och ska snart sova , ska bli väldigt skönt , var jättetrött , somnade till och  med i bilen påvägen hem.

Idag så tog jag det lugnt hela förmiddagen och eftermiddagen , kollade på några Greys Anatomy avsnitt , hur bra som helst .Mot kvällningen åkte jag in till Fagersta.Hem till Oskar , käka lite mat och så var hans två kompisar från Gävle där , trevligt var det . Sen gick jag förbi Ullis där hon och Erik var , vi fortsatte upp till Palma där vi skulle träffa  Anna,Anna,Emma och Ante , de käkade pizza . sen gick vi hem till Ante och kollade på Patrik 1,5.Den var väldigt bra , fast jag missade de sista minutrarna av filmen men får väl fråga någon hur de sluta.


 PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: