090307

zonterapin var väldigt skön.Efter den så kom Ullis förbi min farmor  och vi gick till grillhouse och käka lite god mat.Sen gick vi till pickaboo och köpte ännu mera onyttiga grejer.Efter att våra magar var fulla så rullade vi ifrån stan , hem till Ullis och väntade på att oskar och erik skulle komma och kolla på Twilight , tror inte att det tyckte att det var någon höjdare att se den med mig och ullis eftersom vi är så otroligt kära i den filmen.När filmen var slut så gick jag med Oskar hem och sen så kom mamma och hämta mig.Vi åkte till Norberg med moster,Sandra och Zacke för att hälsa på min morbror och kusin s familj.De har fått en liten baby som är hur söt som helst.

Runt åtta tiden så åkte vi in till Fagersta där det var folk , vi kollade lite på letsdance,spelade buzz och gick till statoil för att köpa pizza.Mycket trevligt.Nu är jag och Sandra hemma hos mig och jag ska först hoppa ner i badet sen sova.Missar träningsmatchen imorgon för att jag är skadad , känns ju väldigt pissigt .




PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: