090305

5 Mars och fan vad jag är trött på det här vädret.Jag gillar snö men då ska det vara riktigt kallt och inge slask.Så fort man går ut utanför dörren så blir man jätteblöt om fötterna , inte alls skönt.Kan det inte bli vår , det är så härligt med vår.När solen börjar smyga fram , det blir lite varmare och ja,man känner att sommaren är påväg
Kommer ihåg när man gick på Risbro , när det vart vår så var alla ute på skolgården spelade basket , satt ute  och sola.När våren hade kommit fick man sitta ute och läsa , det var väldigt mysigt.Jag saknar faktiskt Risbro en hel del.

Nu sitter jag här och måste alldeles strax gå ner för att börja plugga till engelska provet som vi har imorgon.Har inte ens kollat på det . kul ! Just därför jag började tänka tillbaks på tiderna i Vad/Söderbärke,Alfa och Risbro , när inte skolan kändes så jätteseriös och det var kul att gå till skolan , visst det är helt okej att gå till skolan nu också men proven och läxorna gör mig galen.Men man får väl stå ut i  lite mer än två år till sen så tar vi studenten , jag längtar redan nu !

Nu väntar soffan och engelskaboken



Jag saknar dig hur mycket som helst !


PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: