090301

Hej idag har varit en riktigt slappisdag och jag gjorde som jag sa att jag skulle , jag sov ut.Vaknade runt 12 och sen gick jag upp någon timme och kollade en stund på vasaloppet men sen så somnade jag på soffan och vaknade igen runt halv 3.På soffan vart jag kvar ända tills klockan vart 4 då jag var tvungen att byta om för att åka till Västerås för träning.Det gick ganska bra trots sträckningen.Körde mest själv , kan inte skjuta eller något sånt.Men kul iallafall att det funka lite grann.Efter träningen vart det Mc D , fyfan vad jag har ätit onyttigt den här veckan.Fortsätter jag såhär så kommer jag nog snart rulla fram.Lite skönt att skolan börjar då blir det lite ordning på saker och ting.

Tänkte dela med mig av hur klumpig jag har varit den senaste dagarna.Först , i torsdags var det , så var jag med Oskar , så råkade jag dunka in huvudet i väggen och sen igår när jag var hemma hos honom så tappade jag ner mobilen på golvet och skulle ta upp den , sen så när jag skulle lyfta på huvudet så dunka jag in det i fönsterbrädan , är jag kass eller är jag superkass ?  lite smått ont i pannan och en pytteliten bula är vad jag har fått.

 Jäklar vad mitt besökar antal ökat , det är alltid högst på söndagar , då kanske de flesta har mest tid till att sitta vid datan eller vad vet jag.Kul att se att så många läser bloggen , dock kan jag inte förstå hur jag kan ha så många läsare , jag tycker själv att  mitt liv är ganska tråkigt (fast endå roligt) , men inte så kul att folk liksom vill läsa om det.Men iallfall kul att några  läser, hoppas det håller i sig fast man börjar skolan och ens dagar blir lite mer händelselösa.


Jag och Ella.



PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Många läser din blogg pga Oskar. Du har lyckats med något som många inte gjort. Fångat honom! Klart vi är nyfiken på vem du är. LUCKY YOU!!!!

2009-03-03 @ 23:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: