Om mig

OM DIG

Namn - Mikaela Lillemor Sandström
Bor - Sörbo
Syskon - En bror som heter Rasmus
Ålder - 17
Född - 1992-04-21
Ögonfärg - Grön
Längd - 162 cm
Sko storlek - 35-36
Höger eller vänsterhänt - höger
Stjärntecken - oxe
Hårfärg - blond
Födelseort - Norrköping

DAGENS. Låt - ingen än så länge
Saknad - Oskar som fan.
Kläder - fotbollskläder
Underkläder - söta rosa/grön prickiga , hihi
Mat - Pasta med skinksås
Köp - en jättegod munk som jag tappade i golvet , så fick köpa en till.
Göra sen - prata med Oskar
Godis - salta döskallar
Pinsammaste - inget idag

SVARA ÄRLIGT

Tycker du om att plocka svamp? - nja inte det roligaste jag vet , men det funkar.
Tycker du om godis? - självklart
Hur många gånger i veckan äter du godis? - varje dag
Äter du oftast nyttig mat? - kan jag väl inte påstå
Tycker du att du själv är söt/snygg? - nej
Du ger mycket komplimanger till andra? - nä det gör jag väl inte
Är du nöjd med ditt förnamn? - ja
Du tycker att du själv är smart? - mittemellan
Vad är det sämsta hos dig? - mitt självförtroende
Vad är det bästa hos dig? - jag är oftast glad
Har du bra självförtroende? - nej , men det är inte helt värdelöst.
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn? - inte många.
Du tycker om att vara med tjejer? - haha ja
Känner du dina grannar? - grannar , vad är det ?
Vad har du för färg på dina underkläder idag? - vita och rosa
Äger du några Björn Borg kalsonger? - nej för jag använder inte kallingar
Hur många? - 0
Är du en Björn Borg-fjortis? - nä
Gillar du skolan? - ibland
Har du någon gång skolkat? - har väl hänt någon gång
Spelar du något instrument? - nej
Sporter/aktiviteter har du gått i? - fotboll,gymnastik,simning,innebandy,handboll,bandy,ridning och hockey är de jag kan komma på just nu.
Har du några tatueringar? - nix
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag? - ingen aning.Men det är nog ett par gånger.
Tycker du om djur? -vissa

BRUKAR DU...
Sova? - ja
Ta mediciner du inte borde ta? -nej 
Snusa? - nej
Skada dig? - ibland men inte med flit
Klä dig i svart? - jap
Lita på folk? - på en del
Skada dig med flit? - nej
Drömma mardrömmar? -ja
Gå i skolan? -japp
Gå i kyrkan? - om det är något speciellt som dop,bröllop eller så.
Ljuga? - nix
Vilja dö? - aldrig.

HAR DU...
För många vänner? - kan man ha för många ?
Förföljelsemani? - nä
Någon annan psykisk sjukdom? - nej
Skadat någon? - haha ja
Färgat håret - japp
Några piercnings? - öronen men dom är nog snart borta
Några tatueringar? - nej
Egen dator? - yes
Gjort bort dig rejält? - ja

ÄR DU...
Snäll? - jadå det tror jag , hoppas det iallfall
Snygg? - kan ju inte jag svara på
Söt? -            -"-
Kort? - ja
Klantig? - ja !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bandy :O

2009-06-16 @ 21:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: